کیوتی Qt

این یک تصویر است.

هدف بیان و نمایش سادگی کار با کیوتی و کتابخانه های آن می باشد.

این یک تصویر است. خبر داغ - کیوتی 4.8.0 ریلیز شد  سلام دوستان واقعا مفتخرم که با افتخار تمام بگم که من این افتخار رو بدست آوردم که بگم امروز یه روز برزگ در مورد کیوتی امروز رقم خورد(حال کردی جمله رو D:). امروز کیوتی به یه نقطه مهم دیگه رسید. کیوتی 4.8.0 امروز آماده است. امروز کیوتی 4.8.0 آماده است تا دوباره انقلاب ایجاد کند. اتفاقات مهمی که... تعداد بازدید : 696 تعداد نظرات : 3 نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 25 آذر, 1390 - 19:07
این یک تصویر است. ساخت بازی Peggle Nights - بخش اول سلام دوستای عزیز یادش بخیر اون روزایی که بازی هایی دوبعدی همه چیز ما بودند از سوپر ماریو گرفته تا سونیک و رامبو و کشتی کج و کمبات. ولی هنوز بازی های دوبعدی جایگاه خاصی در بین بازی ها دارند و در عین حالی که بازی های سه بعدی قول پیکری تولید شده اند در عین حال بازی های دوبعدی هنوز جایگاه خودشون رو بین... تعداد بازدید : 856 تعداد نظرات : 3 نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 6 آذر, 1390 - 20:13
این یک تصویر است. ساخت بازی Peggle Nights - بخش دهم به نام خدا در این قسمت قصد داریم که وقتی توپ ها برخوردیده ! شدند اونارو حذف کنیم. منظورم اینه که وقتی توپ اصلی زده شد و به چند تا از توپ های مرحله ساز برخورد کرد بعدش توپ های مرحله ساز و توپ اصلی از بین بروند. از بین بردنشون قاعده داره همین جوری delete شون نکنیدا . برای اینکه راحت تر باشم بذارید... تعداد بازدید : 807 تعداد نظرات : 4 نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 15 دى, 1390 - 01:41
این یک تصویر است. ساخت بازی Peggle Nights - بخش سوم سلام قسمت سوم این مقاله رو شروع میکنیم در قسمت های قبلی در مورد دنیا و Body و ... در باکس تو دی صحبت کردیم و بحث در مورد Fixture ها به این جلسه موکول شد. Fixtures برای تعیین سایز و شکل و ویژگی های موادی یک شی در یک صحنه از Fixture ها استفاده میکنیم. یک Body میتواند چندین Fixture داشته باشد که در... تعداد بازدید : 383 تعداد نظرات : 2 نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 10 آذر, 1390 - 19:23
این یک تصویر است. ساخت بازی Peggle Nights - بخش ششم سلام در قسمت قبلی تونستیم یه دنیا ایجاد کنیم. در این قسمت قصد داریم که اون توپی که نمایشش دادیم توسط باکس تو دی به حرکت درش بیاریم. اولا یه چیزی رو بگم که من مرحله به مرحله دارم میرم جلو و ممکنه یه جایی بگم که فلان چیز از قسمت قبلی رو تصحیح کنید .چون من همین طور که دارم واسه شما میگم خودمم دارم... تعداد بازدید : 396 تعداد نظرات : 2 نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 17 آذر, 1390 - 17:40
این یک تصویر است. ساخت بازی Peggle Nights - بخش نهم سلام دوستان اولا عذر خواهی میکنم به خاطر اینکه این چند روز یکم سایت دیر به دیر آپدیت میشه. بچه ها امتحان دارن دیگه کاریش نمی شه کرد. ایشالا از هفته آینده دوباره با جدیت در خدمتتون هستیم درضمن احتمالا مشکل فروم ها هم این چند روز حل میشه. خوب توی این قسمت قصد داریم توپ هایی که توپ اصلی ما بهش میخوره... تعداد بازدید : 416 تعداد نظرات : نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 10 دى, 1390 - 08:24
این یک تصویر است. ساخت بازی Peggle Nights - بخش هشتم سلام خدمت دوستان عزیز . قسمت دیگه ای از ساخت این بازی رو امروز با هم شروع میکنیم.توی این قسمت قصد داریم که برنامه مون رو جوری تغییر بدیم که در صورتی که روی صفحه کلیک شد یه توپ تولید بشه و مثل اون تک توپی که قبلا داشتیم بره و به بقیه توپ های هدف بخوره. یه چیزی مث این خوب. برای این کار باید یک کلاس... تعداد بازدید : 510 تعداد نظرات : 5 نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 1 دى, 1390 - 22:42
این یک تصویر است. ساخت بازی Peggle Nights - بخش هفتم با سلام خوب تا اینجا یه توپ متحرک ساختیم . توی این قسمت قصد داریم Peggle ها رو یا همون توپ های آبی رنگ رو به صفحه مون اضافه کنیم تا یه چیزی مث این داشته باشیم : wow برای ساختن یه مرحله ساده برای اینکه بتونیم برخورد توپ رو با توپ های دیگه ببینیم و کلی حال کنیم باید یه سری شی استاتیک به دنیا مون... تعداد بازدید : 489 تعداد نظرات : 3 نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 23 آذر, 1390 - 05:33
این یک تصویر است. ساخت بازی Peggle Nights - بخش پنجم سلام امروز با بخش پنجم در خدمتتون هستیم. در ابتدا قصد دارم یه ویدیو از این بازی که قبلا ساختم رو براتون نمایش بدم که بیشتر ترغیب بشید دنبال کنید: خوب اولش چند تا قرار داد چون از اینجا وارد قسمت سخت ماجرا میشیم. یکی اینکه سعی کنید اسم متغیر ها و کلاس ها تون مثل من باشه . اسم فایلها هم همینطور. این... تعداد بازدید : 518 تعداد نظرات : 8 نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 16 آذر, 1390 - 20:59
این یک تصویر است. ساخت بازی Peggle Nights - بخش چهارم  سلام در این قسمت از مقاله قصد داریم که نحوه کامپایل و استفاده از Box2D رو توی یه پروژه کیوتی آموزش بدیم. مراحلی که توضیح داده میشه با فرض اینه که شما از کامپایلر ویژوال استودیو کار میکنین . با کامپایلر Mingw اگه کار میکنین خیلی تفاوتی نداره و در انتهای همین آموزش نحوه ساخته شدنش بیان میشه.... تعداد بازدید : 563 تعداد نظرات : 1 نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 13 آذر, 1390 - 08:49
این یک تصویر است. ساخت بازی Peggle Nights - بخش یازدهم خوب به قسمت  یکی به آخر این مجموعه رسیدیم(اول آخر بود بعد دیدم خیلی کار داریم هنوز ). توی این قسمت قصد داریم اولا پرتاپ شدن توپ ها رو به نظم کنیم. دوما سعی کنیم یکم به بازی نظم بدیم. برای اطراف دیوار بذاریم. تصویر بذاریم و از این جور کارا پرتاب شدن بهتر توپ ها: قصد داریم که توپها بهتر پرتاب... تعداد بازدید : 538 تعداد نظرات : 2 نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 6 بهمن, 1390 - 22:37
این یک تصویر است. کیوتی Qt چیست تعداد بازدید : 2,057 تعداد نظرات : 7 نویسنده : saeed تاریخ انتشار : 2 آذر, 1390 - 08:13

دیدگاه ها

ارسال کردن دیدگاه جدید

محتوای تغذیه